HARLEY DAVIDSON

Poker Run, Singapore 25.4.2004  kuvia
       Mersing, Malesia 22.8.2004 kuvia

SIKEN TUPARIT 11.9.
       Siken tupareille oli tarkoitus lähteä pyörällä, mutta sade muutti suunnitelmat ja menimmekin taksilla. Suurin osa otti osaa
        ajelulle, joka kulki Singaporessa  Seletar-lentokentän kupeessa.

KUKUP 7.11.
       Pirjon ensimmäinen harrikkareissu. Simo oli ihmeissään eikä oikeastaan reagoinut
       kysymykseeni, minkä kypärän voin ottaa.        Jouduin toistamaan kysymyksen kaksi
       kertaa, ennenkuin Simo todella uskoi todeksi kysymääni. Ei se takana istuminen niin
       kauheata ollutkaan mitä olin ajatellut aikaisemmin. Kukupissa kävimme lounaalla,
       jonka jälkeen ajelimme takaisin Singaporeen. Hieman oli ajon jälkeen puutunut olo,
        jännitystä ja tarkkana oloa takapenkillä. Tienvarsilla oli kuolleita apinoita, kissoja ja
        muutama käärmekin. Kulkukoiria sai varoa, etteivät juokse pyörän alle.

DESARU, MALESIA 11.11.
       Lounaalla Desarussa Hannun, Susannen, Pekan ja Harrin kanssa.
       Lounas syötiin paikallisella golf-glubilla, ja saimme samalla katsella golfaajien
       edesottamuksia. Harri ja Pekka lähtivat ajelemaan takaisin Singaporeen ja me muut
       jäimme yöksi hotelliin. Päivä oli aurinkoinen ja lämmin. Simon ja Hannun ollessa meressä
       uimassa hiljaisuuden keskeytti Hannun parkaisu, meduusa oli polttanut jalkaan ison
       punaisen jäljen. Jalka pakkaseen,jolloin polte helpotti. Valokuvia

DESARU 28.11.
       Desaruun pikkujouluasioissa lähtivat Sikke, Veli-Matti ja me. Söimme samalla lounaan hotellin ravintolassa. Olimme valinneet
       pikkujoulupaikaksi Perdana Beach Resortin, joka myös tunnetaan The Pulai Desaru Beach nimellä. Matka takaisin sujui
       mukavasti, ainoastaan sadekuuro kasteli tulomatkalla.

DESARU 11.-12.12.PIKKUJOULUT
       Pikkujoulupäivä. Tanja, Emmi ja Mirja lähtivat aamutuimaan klo 7.15 lautalla kohti
       Desarua. Desarussa oli hotellin pikkubussi noutamassa heidät hotellille. Heillä oli pitkä
       päivä odoteltava meitä pyörillä tulijoita. Me pyöräilijät, tapasimme Essolla, Malesian
       puolella, josta sitten lähdimme porukalla, seitsemän pyörän voimin, ajelemaan kohti
       määränpäätä. Mukana oli myöskin Siken vieras Riihimäeltä. Olimme perillä vasta
       myöhään  iltapäivällä. Ilta sujui mukavasti hyvän ruoan, juoman ja seuran parissa. Olihan
       meillä myös pikkujoululahjat mukana, jotka sitten Risto-pukki meille jakoi. Seuraavana
       aamuna Tanjalla, Mirjalla ja Emmilla oli jälleen aikainen lähtö, lautta lähti Desarusta
       klo 8.15.  Osa porukasta lähti pyörillä myöskin ajoissa ja muutama halusi jäädä vielä
        viettämään  päivää hotellin altaalle. Ja jälleen sade kasteli meidät tulomatkalla. Valokuvia

Ajovuosi 2004 saatiin mukavasti paatokseen pikkujouluajeluun ja on aika suunnata katseet ja ajatukset Suomessa vietettavaan
       jouluun.  Ensi vuonna jalleet uudet ajoreitit ja tarinat.